راهنمای بازاریابی محتوا

بر خلاف عنوان گول زننده و شیک خود دنیای عجیبی داره! افراد زیادی درگیر این دنیا شدن و خود رو می دونن؛ اما در واقع تنها چیزی که از آموخته ان یه سری اصول کلیشه ایه که هیچ کاربردی ندارن. شرکتای جور واجور مثل فست سئو هم ساده به جایگاه فعلی خود نرسیده ان و طعم با تکیه بر تجربه هایی که ما در به دست آوردیم لذت بخش تر شده. همونجوریکه می دونین

بخش مهمی از رو تشکیل میده. طوری که بدون توجه به محتوا و به روزرسانی سایت بی فایده می شه و هر چی قدر هم تلاش کنین به چشم گوگل نمیاد. گوگل ا ز شما محتوا تر و تازه می خواد. این شمائید که باید این خواسته گوگل رو با برآورده کنین. واسه تولید محتوا بهینه اصول محتلفی هست که بعد از آشنایی با معنی تولید یا باید از اونا استفاده کنین. راهنما که در ادامه می خونید در این مورد به شما کمک می کنه.

اصول اساسی واسه شروع بازاریابی محتوا

بازاریابی محتوا

از کلمات کلیدی شروع می شه. اولین قدم اینه که خواسته کاربران خود رو بشناسین. فرض کنین شما شرکت هستین و می خواین به کاربران خود این خدمات رو عرضه کنین. کاربر چه کلماتی رو باید در گوگل جستجو کنه تا برند شما ظاهر شه؟ همون کلمات پرکاربردی که در هم قراره روی اونا مانور بدین رو انتخاب کنین. این انتخاب طی سه مرحله انجام می شه:
• آگاهی : در این مرحله کاربر نسبت به مشکلات خود آگاه می شه و واسه جستجو نیاز خود در گوگل اقدام می کنه.

مشکلات

• امتحان : در مرحله دوم کاربر شروع به مقایسه و امتحان یافته های جستجوی گوگل می کنه تا مطلبی متناسب با نیاز خود پیدا کنه. هنر یه بازاریاب واقعی در این زمان مشخص می شه که بتونه کلمات کلیدی خود رو طوری استفاده کرد که کاربر با دیدن عنوان، مطلب رو انتخاب کنه.
• اراده کردن : همه چیز تموم شده! کاربر در این مرحله انتخابش رو انجام داده و راه برگشتی نیس؛ مگه این که محتوا شما کاربردی نباشه و بخواد باقی سایتا رو امتحان کنه.

اراده کردن

چون این مراحل کمی سردرگم کننده هستن و از طرفی کاربران با فوت و فن بازاریابی محتوا آشنایی ندارن این خدمات رو در کنار از فست سئو بخواین.

Author: مدیر