چگونه می توانیم یک بازاریاب موفق در محتوا باشید

بازاریابی محتوا دیگر یک استراتژی جدید نیست که فقط بازاریاب های آگاه در مورد آن فکر می کنند. درعوض ، این یک استراتژی بازاریابی است که هر شرکتی باید بخواهد در صورت رقابت باقی بماند ، از آن استفاده کند. این در مورد صنایع ، مشاغل و سازمانها از هر اندازه صادق است.

بازاریابی محتوا

با این حال ، تعداد کمی از شرکت ها می دانند که چگونه آن را انجام دهند ، و حتی کمتر کسی می داند که چگونه این کار را به خوبی انجام دهد. این دنیای فرصت را برای باهوش فراهم می کند. اگر شما علاقه مند به یک هستید ، تعدادی مهارت وجود دارد که می توانید بر روی آنها تمرکز کنید تا بتوانید رزومه کاری خود را از بین ببرید.

باهوش

نقش مهیج

بازاریابی محتوا بر ایجاد محتوای آنلاین با ارزش متمرکز است که برای مصرف کنندگان اهمیت دارد. این هدف برای جذب مشتری و حفظ مخاطبی است که به اطلاعات وابسته شود. محتوا می تواند به هر نوع اطلاعات از جمله وبلاگ ها ، مقالات ، فیلم ها ، پست های رسانه های اجتماعی ، تصاویر ، روزنامه های سفید ، مطالعات موردی و موارد دیگر مراجعه کند.

بازاریابان محتوا یک هدف استراتژی محتوا را با هدف برانگیختن و حفظ علاقه به یک برند ، محصول ، خدمات یا حتی یک دلیل ایجاد می کنند. شما می توانید یک موقعیت را در یک سازمان نگه دارید تا محتوا را مختص نیازهای آنها ایجاد کنید یا برای یک سرویس بازاریابی محتوا کار کنید و برای چندین مشتری محتوا تهیه کنید. در قلب این موقعیت ، شما به مهارت های نوشتاری بسیار خوبی نیاز خواهید داشت ، بلکه درک کاملی از مصرف کنندگان ، عادات آنلاین ، آنالیز و درک عمومی از بسیاری از سیستم عامل های مورد استفاده در صنعت خواهید داشت.

بسته به اهداف شخصی شما ، حرفه شما می تواند در بسیاری از مناطق مختلف شکوفا شود. با این حال ، نرخ رشد در صنعت به شما امکان می دهد اهداف بلندپایه ای را تعیین کنید ، به طوری که ۵۱٪ از شرکت ها پیش بینی می کنند برای نظارت بر بازاریابی محتوای خود در سال ۲۰۱۷ به یک مجری نیاز دارند. این افزایش ۴۲٪ از سال ۲۰۱۶ است و این تعداد همچنان ادامه خواهد داشت . این یک نشانه واضح است که در این صنعت جایی برای ارتقاء وجود دارد.

بهره وری: اثبات ارزش شما

بازاریابان محتوا زیر تولید اسلحه هستند تا بتوانند تولید کنند ، و محتوای ارزشمندی را ارائه می دهند که مردم می توانند از آنها استفاده کنند. به گفته جان رمپتون ، بنیانگذار تقویم ابزار تولید ، تقریباً در مورد هر کسی می تواند محتوا تولید کند ، اما تعداد بسیار کمی می توانند این کار را به صورت مؤثر انجام دهند. رمپتون می گوید: “شرکت ها و اشخاصی که بازاریابی محتوا را به صورت ناگهانی انجام می دهند ، معمولاً آن را ناکارآمد می دانند و اغلب از این امر امتناع می کنند. اگر بتوانید اثبات کنید که یک ارائه دهنده محتوای تولیدی هستید ، حرفه ای در بازاریابی محتوا می تواند سودآور باشد.

مهارت های مورد نیاز برای پایدار بودن عبارتند از:

     

  • محور ایده ها: بازاریابان محتوا باید زرادخانه ای از ایده ها داشته باشند. شما باید بتوانید طرحی را ارائه دهید که همچنان به تولید ایده های جدید برای موضوعات و موضوعاتی منجر شود که مخاطبان شما را درگیر خود کند.
  • ایده

     

  • برنامه ریزی: برنامه ریزی برای اینکه چه چیزی و چه زمانی از محتوا مهم است به اندازه ایجاد خود محتوا. شما باید درک کنید که چقدر مطالب کافی است ، بنابراین مخاطبان خود را علاقه مند می کنید. خوانندگان شما هرگز نباید بخوانند تا اطلاعات شما را بخوانند. برنامه شما باید مباحثی را که شما پوشش خواهید داد و زمان ارسال محتوای خود را شامل می شود ، و باید برنامه ای را که ارائه کرده اید دنبال کنید.
  • برنامه ریزی

     

  • تمرکز : برای نوشتن مطالب عالی ، نیاز به تمرکز دارید. برنامه شما باید با زمان مقرر در جایی که می نشینید و می نویسید ، دنبال شود. با مدیریت زمان خود عاقل باشید و متوجه می شوید که مقاله خود را برای برنامه ریزی تکمیل می کنید.

     

  • مهارت های نمایندگی: درک اینکه چه زمانی زمان واگذاری است برای کمک به ادامه برنامه شما ضروری است. اگر شما بیش از حد مشغول نوشتن هستید ، پس برون سپاری یا استخدام نویسنده معنی خوبی دارد. این تعداد کارگردان یا VP است که متولد شده است. آنها نیاز به رشد را دیدند ، به آن پرداختند و این امر را انجام دادند.
  • استخدام

     

  • عاقلانه توزیع کنید: در صورت یافتن محتوای شما برای کسی فایده ای ندارد. نقش شما همچنین باید طرحی را شامل شود تا به محتوای شما توجه شود. این امر راه های بسیاری را از همکاری با دیگر رهبران فکر در صنعت شما گرفته تا اهرم حساب های رسانه های اجتماعی شما را شامل می شود. بیش از همه شما باید سئو را درک کنید.

مهارت های یک ی موفق

بازاریابی محتوا به طور مداوم در حال تحول است. اگرچه شما به عنوان نویسنده مهارت های اساسی خود را دارید ، اما گفتن یک داستان فقط یکی از جنبه های کار است. بازاریابان محتوای موفق توانایی های زیر را به اشتراک می گذارند:

     

  • گرایش های فنی: اگر می توانید مهارت های نوشتاری عالی را با مهارت های فنی تلفیق کنید ، نسبت به این رقابت نتیجه ای خواهید گرفت. یک شروع خوب برای آشنایی با سیستم عامل های رایج مانند WordPress است. همچنین باید به دنبال دوره های سئو ، HTML ، گوگل Analytics ، CSS ، تولید تقاضا و کد نویسی باشید. قادر به پاسخگویی به سوالات و تحت آن هستیدبحث در مورد همه یا انواع متنوعی از این مناطق هنگام مصاحبه برای موقعیت های بازاریابی محتوا مفید واقع می شود. دوره های آنلاین زیادی وجود دارد که می توانید برای اضافه کردن مهارت های فنی به رزومه خود استفاده کنید. همچنین می توانید حساب هایی مانند گوگل Adwords ایجاد کنید تا بتوانید تمرین خاصی را تجربه کنید.

     

  • خلاقیت : یک فرد کاملاً گرد یک ی عالی ایجاد می کند زیرا می تواند از زوایای مختلف به کار نزدیک شود. خلاقیت محرک محتوا حتی در خشک ترین صنایع است. شما باید بتوانید افراد را با استفاده از ترکیبی از رویکردهای خلاقانه که هم بصری و هم متنی است ، درگیر کنید.

     

  • برندسازی: اگر می توانید با توسعه برند در زیر کمربند خود به بازاریابی محتوا بپردازید ، جنبه استراتژیک تری برای مهارت های خود ارائه خواهید کرد. این با مهارت های خلاقانه همراه است و می تواند به شما در کارفرمایان بالقوه که بیش از مهارت نوشتن ارائه می دهند ، کمک کند. همچنین به برنامه ریزی استراتژی محتوا کمک خواهد کرد.

     

  • تحقیق: تنها راه برای ایجاد محتوا تحقیق ، تحقیق و تحقیقات دیگر است. اما پژوهش در خدمت هدف دیگری است. این به شما می آموزد که چگونه افراد دیگر به دنبال اطلاعاتی که می دهید می خواهند. هر جستجویی که برای محتوای خود انجام دهید ، درسی است که در SEO آموخته اید. مهارتهای پژوهشی شما ثابت خواهد کرد که شما می دانید چگونه محتواهایی را که مشتریهایتان به آنها احتیاج دارید ، ایجاد کنید و همچنین چگونه نقاط درد را که می توانید با محتوا ایجاد کنید حل کنید. شما همچنین برای تحقیق در مورد رقبای خود و همچنین نحوه استفاده و خدمات مورد نیاز مصرف کنندگان نیاز به مهارت تحقیقاتی دارید.

     

  • ایجاد نام تجاری خود: ایجاد حضور آنلاین از طریق شخصی شما ، راه طولانی برای نشان دادن کارفرمایان بالقوه است که می توانید انجام دهید. داشتن حساب های فعال در رسانه های اجتماعی به پروفایل مهارت های شما کمک می کند. صفحه لینکدین شما از اهمیت ویژه ای برخوردار است. ارسال وبلاگ های مرتبط با صنعت و سایر پست ها به شما در راه اندازی یک متخصص صنعت کمک می کند. نشان دادن اینکه شما پیروان خود دارید ، درباره آنچه می توانید برای صفحات رسانه های اجتماعی کارفرمایتان انجام دهید ، صحبت می کند.

روز شما به عنوان یک

شغل از شرکت به شرکت دیگر متفاوت است. با این حال ، بسیاری از نقش ها و وظایف متداول که بیشتر بازاریابان محتوا به اشتراک می گذارند شامل موارد زیر است:

     

  • استراتژی: در اکثر موقعیت ها ، شما یک استراتژی محتوا تهیه خواهید کرد و اهداف قابل اندازه گیری را برای اطمینان از عملکرد برنامه خود تعیین خواهید کرد. شما نوع محتوایی را که شما (یا تیم خود) ایجاد خواهید کرد ، در کجا و چه زمان منتشر می کنید و چگونگی پیوند آن با اهداف شرکت را تعیین می کنید.

     

  • شناسایی اهداف: برای تولید محتوای عالی ، باید مخاطبان خود را درک کنید. همدلی از اهمیت بالایی برخوردار است ، بنابراین می توانید درک کنید که مخاطبان شما از کجا می آیند و به سؤالات آنها پاسخ دهند.

     

  • تحقیق: با تحقیق در مورد روندها ، شناسایی فرصتها و جستجوی سوراخ هایی در محتوای ارائه شده توسط رقبا ، این کار زمان زیادی را می برد. از آنجا که محتوا باید منحصر به فرد برای موفقیت باشد ، اغلب ایده خوبی است که با تیم فروش یا بخش خدمات مشتری خود کار کنید تا اطلاعاتی را دریافت کنید که مختص نیاز مشتریان شما باشد. و البته ، شما نیز برای اطمینان از مؤثر بودن سئو خود ، وقت خود را صرف تحقیق در کلمات کلیدی می کنید.

     

  • برنامه ریزی: یک ی مؤثر از تقویم محتوا استفاده می کند و قصد دارد تا در صدر وظایف خود باشد. موضوعات مورد نظر خود را برای پوشش دادن آماده خواهید کرد ، آنها را به صورت استراتژیک در تقویم خود برنامه ریزی کنید و اطمینان حاصل کنید که بیش از حد از همان اطلاعات زیاد استفاده نمی کنید. چرخش اطلاعات ، خنثی کردن وبلاگ های قدیمی تر و جستجوی ایده های جدید همه بخشی از این طرح است. همچنین می توانید با ترکیبی از ویدیو ، سرمقاله ، وبلاگ ها ، الگوهای رفتاری و اینفوگرافیک موارد را تغییر دهید.

     

  • طوفان مغزی: یک تیم محتوای خوب برای ادامه تولید بهترین کیفیت مطالب ، وقت زیادی را صرف طوفان مغزی می کنند. این یک فرایند خلاق است که آب میوه ها را در خود نگه می دارد و مردم را نسبت به موضوعی که به آن می پردازند شور و اشتیاق می کند.

     

  • نوشتن و ویرایش: بسته به سطح شما ، می توانید انتظار داشته باشید که زمان کمی را برای نوشتن یا حداقل ویرایش مطالب بگذارید. شما یا این کار را خودتان انجام خواهید داد یا تیمی از نویسندگان را به صورت داخلی و مستقل تحت نظارت خواهید داشت که کارشان به بررسی نیاز دارد. اگر گروهی از نویسندگان دارید ، به کار و مدیریت کار اختصاص می دهید.

     

  • تجزیه و تحلیل: شما برای اطمینان از عملکرد برنامه خود ، معیارها را برای هر آنچه ارسال می کنید ارزیابی می کنید. شما داده ها را مرور کرده و محتوای خود را براساس آنچه یاد می گیرید تنظیم خواهید کرد. این است که اطمینان حاصل کنید که بهترین ROI را از برنامه خود دریافت می کنید.

فینااندیشه ها

بازاریابی محتوا هنوز یک حرفه نسبتاً جدید است که فرصت کافی برای رشد را فراهم می کند. این که آیا شما نویسنده هستید ، فارغ التحصیل اخیر هستید یا به دنبال تغییر شغلی هستید ، بازاریابی محتوا راه حل مناسبی برای خود مبتکر است که از روی قلب خلاق است.

Author: edame