نحوه ساخت یک روال فروش اجتماعی

فروش اجتماعی ممکن است امروز یک کلمه مرسوم مرسوم به نظر برسد ، اما در واقع ابزاری حیاتی و بادوام است که همه فروشندگان باید به فهرست های خود اضافه کنند.

ایده فروش اجتماعی ساده است: شما از قدرت و محبوبیت رسانه های اجتماعی برای ارتباط با چشم اندازها از طریق محتوا و تعامل استفاده می کنید. به عبارت دیگر ، فروش اجتماعی همه چیز مربوط به تعامل است ، به این معنی که نیاز به رویکرد متفاوتی نسبت به تکنیک های فروش سنتی دارد. با این حال ، فروش اجتماعی اثربخش به زمان ، فداکاری و تمرین نیاز دارد ، بنابراین می تواند هنگام شروع کار ، دلهره آور باشد ، به خصوص اگر استراتژی محکمی در کار ندارید تا این کار را به روال روزمره خود انجام دهید.

براساس گزارشی از HubSpot ، فروش اجتماعی فقط برای ۸٪ فروشندگان اولویت دارد و هنوز هم تقریباً ۶۰٪ از مردم مارک ها را در رسانه های اجتماعی دنبال می کنند. علاوه بر این ، در بین افراد ۱۸ تا ۳۴ ساله ، بین ۴۳ تا ۴۸٪ از مارک ها در رسانه های اجتماعی پیروی می کنند زیرا علاقه مند به خرید محصولات هستند و یا کوپن می خواهند.

بنابراین ، رسانه های اجتماعی یک بستر فروش بی رویه برای بسیاری از مشاغل است و ماندن در پیش از رقابت و مرتبط ماندن در دنیای امروز مستلزم یک روال فروش جامع اجتماعی است.

ایجاد و مدیریت: همه چیز با محتوای عالی شروع می شود

محتوا هنوز در دنیای بازاریابی دیجیتال حاکم است ، و به این دلیل است که قدرت تعامل دارد. اما یک استراتژی محتوا فقط به دنبال یافتن هر وبلاگ قدیمی و به اشتراک گذاری گسترده آن در شبکه های مختلف اجتماعی شما نیست.

دیجیتال

تصور کنید رستوران موردعلاقه خود را در رسانه های اجتماعی دنبال کرده اید و روزانه با پست هایی درمورد مالیات ، نجاری ، گربه های بدخلقی و سایر داستان های مرتبط با مواد غذایی ، مورد بمباران قرار می گرفتید. شما توجه خود را متوقف می کنید ، و احتمالاً حتی از دنبال کردن آن نام تجاری متوقف می شوید ، درست است؟ نکته مهم در ارتباط با اهمیت است ، و این یعنی یافتن مطالبی که با مخاطب شما طنین انداز شود ، گفتگوهای جرقه ای ایجاد کند و بینش هایی را برای آموزش آینده نگری ارائه دهد.

انواع مختلفی از مطالب وجود دارد که می توانید از آنها برای جلب توجه مخاطبان خود استفاده کنید ، از جمله وبلاگ ها ، مقاله ها ، تصاویر سفید ، فیلم ها ، عکس ها ، اینفوگرافیک ها و موارد دیگر. اگر قصد دارید با استراتژی خلق محتوای خود به جلو بروید ، از ایده ها و مباحث طوفان مغزی شروع کنید که مورد توجه مخاطبان شما باشد.

 

  • News.me
  •  

  • نیویورک تایمز: آنچه می خوانیم
  •  

  • Moz Top 10
  •  

  • متوسط ​​
  •  

  • پاندا
  •  

  • محتوا
  •  

  • BuzzSumo
  •  

  • پیوند در پالس
  • کار / ایجاد محتوای محتوای در روال خود : هر روز ۱۰ تا ۱۵ دقیقه را صرف مطالب کنید ، آن را برای ارتباط با مخاطبان خود ارزیابی کنید ، و قطعات مناسب را برای اشتراک انتخاب کنید.

    به اشتراک بگذارید: برای دستیابی به مخاطب خود محتوا را منتشر کنید

    محتوا به تنهایی هیچ فایده ای نخواهد داشت مگر اینکه آن را به صورت گسترده و گسترده در شبکه های اجتماعی توزیع کنید. با این وجود ، فقط ضربه زدن به هر سایت رسانه های اجتماعی کافی نیست – زیرا هزاران نفر وجود دارد و این کار باعث می شود زمان زیادی طول بکشد و نتیجه چندانی کسب نکند – و نکته مهم هدف قرار دادن سایتهایی است که مخاطبان شما بیشترین وقت را سپری می کنند ، و کجا خواهید بهترین فرصت ها را برای جلب توجه خود دارند

    بسته به اینکه چه مدت می توانید به فروش اجتماعی اختصاص دهید ، بهتر است تمرکز خود را بین دو تا چهار شبکه محدود کنید. در اینجا چند نکته برای انتخاب سیستم عامل های مناسب برای سازمان شما آورده شده است:

       

    • Pinterest بهترین انتخاب برای فروش رانندگی است زیرا اکثر کاربران از این سیستم عامل برای برنامه ریزی خریدهای آینده استفاده می کنند.
    • برنامه ریزی

       

    • لینکدین مخصوصاً برای شرکت های B2B ، تولید سرب و ایجاد قدرت مناسب است
       
    • فیس بوک پرکاربردترین شبکه است (بنابراین فرصت و رقابت زیادی وجود دارد) ، و برای ایجاد روابط خوب است
    •  

    • اینستاگرام شبکه برو به ساخت برند است ، به خصوص اگر مخاطب مورد نظر شما زیر ۳۰ سال باشد
    •  

    • توییتر شبکه ای است که شما می خواهید وقتی با موضوعات حساس به زمان سرو کار دارید ، و هنگامی که می خواهید پیامهایی مانند اخبار را منتشر کنید و محتوای مشابه آن را در لحظه به اشتراک بگذارید

    توزیع کار به روال خود: انتشار مطالب در سایت های اجتماعی لزوماً وقت گیر نیست ، و ابزارهای برنامه ریزی و اتوماسیون زیادی وجود دارد که می توانید از آنها برای محدود کردن مدت زمان لازم استفاده کنید. برخی از محبوب ترین ابزارها شامل Iconosquare ، Hubspot ، MeetEdgar ، HootSuite ، TweetDeck و Buffer است.

    Engage: از محتوا برای شروع مکالمات استفاده کنید

    یکی از تفاوت های عمده بین استراتژی بازاریابی محتوای اصلی و فروش اجتماعی آن چیزی است که بعد از انتشار می آید زیرا فروش اجتماعی همه چیز در مورد افزایش محتوای برای ایجاد مشارکت در آینده است.راه های زیادی برای انجام این کار وجود دارد ، از جمله شروع و شرکت در گفتگوها ، پرسیدن و پاسخ دادن به سؤالات ، اظهار نظر در مورد پست ها ، پاسخ به نظرات ، مراقبت از مسائل مربوط به خدمات به مشتری ، مدیریت شکایات و در غیر این صورت تعامل با مخاطبان. هدف اصلی در اینجا تحکیم برند شما ، نشان دادن شخصیت خود ، ایجاد روابط با چشم اندازهای فردی و تبدیل اعضای مخاطبان و چشم اندازها به مشتریان وفادار است.

    بازاریابی محتوا

    در این مرحله ، جمع آوری داده ها و استفاده از معیارها برای تجزیه و تحلیل تلاش های خود برای دیدن اینکه چه کسی با محتوای شما درگیر شده است ، چه پست هایی موفق ترین بوده و در کجا می توانید ایستادگی کنید تا پیشرفت کند ، بسیار مهم است. روش دیگر برای سنجش نامزدی ، مراجعه به لایک ، سهام ، نظرات و سایر سیگنالهای اجتماعی است.

    مشغول کار در امور روزمره: حداقل ۲۰ دقیقه در روز را صرف فعالیت های فوق بکنید ، و اسامی را که بارها و بارها برداشت می کنید یادداشت کنید.

    اهرم: توسعه روابط با اینفلوئنسرها و اعضای مخاطب کلیدی

    تعامل پیگیری فقط برای اندازه گیری موفقیت کمپین فروش اجتماعی شما مهم نیست بلکه به این دلیل است که می تواند به شما در شناسایی چشم اندازهای واجد شرایط ، اتصالات جدید و تأثیرگذار بالقوه کمک کند.

    هنگامی که دنبال کننده هایی را پیدا می کنید که مرتباً با پست های شما درگیر هستند ، با این افراد ارتباط برقرار کرده و ارتباط برقرار کرده و مکالمه خود را بطور خاص آغاز می کنید. این نه تنها به ایجاد روابط با برخی از بهترین چشم اندازهای شما کمک می کند بلکه می تواند آنها را ترغیب کند تا پست های شما را به اشتراک بگذارند و این کلمه را به طور گسترده تر در محافل اجتماعی خودشان گسترش دهند. شما می توانید اشتراک اجتماعی را با سادگی درخواست آن (“به اشتراک گذاشتن این با یک دوست که فکر می کنید ممکن است از آن لذت ببرید”) را با تشویق دکمه های اشتراک گذاری و پیوندهای “کلیک برای صدای جیر جیر” بر روی تمام محتوای خود (از جمله ایمیل) ، و توسط با تمرکز روی موضوعات داغ و پرطرفدار که افراد می خواهند در مورد آنها به اشتراک بگذارند و صحبت کنند.

    هنگامی که نوبت به تأثیرگذار می رسد ، مواردی وجود دارد که می توانید برای شناسایی افراد در حوزه خود انجام دهید. برای یک چیز ، می توانید لینکدین را با کارشناسان و افراد دارای اقتدار متناسب با طاقچه خود در شبکه جستجو کنید. به همین ترتیب ، می توانید از گزینه های جستجوی پیشرفته در توییتر استفاده کنید تا افرادی را پیدا کنید که قبلاً به مخاطبان شما خطاب می کنند.

    سرانجام ، BuzzSumo ابزاری عالی دارد که بطور خاص برای اتصال مارک ها با تأثیرگذار طراحی شده است. هنگامی که این افراد را پیدا کردید ، می توانید از صدای آنها استفاده کنید تا تعامل را از طریق پست ها و وبلاگ های مهمان ، مشارکت های وابسته ، بررسی محصولات ، مصاحبه ها یا مباحثه و حتی همکاری در رویدادها انجام دهید.

    فروش: از مشارکت رسانه های اجتماعی برای افزایش تأثیر تبلیغات استفاده کنید

    فروش طی چند دهه گذشته به طرز چشمگیری تغییر کرده است زیرا ظهور اینترنت عمومی برای همیشه شیوه خرید و رفتار مصرف کنندگان را تغییر داده است. در حالی که مصرف کنندگان انتظار داشتند که مارک ها به بازار بیایند (به صورت تلویزیون ، چاپ و سایر تبلیغات) ، امروزه مردم از اینترنت استفاده می کنند تا مارک های مورد نظر خود را از آنها پشتیبانی کنند.

    فروش اجتماعی نمونه کاملی از این تغییر است زیرا این تکنیکی است که در مورد ایجاد روابط است و زمان بسیار کمی برای فروش فعال اختصاص دارد. با این حال ، به این معنی نیست که جایی برای فروش اجتماعی برای فروش فعال وجود ندارد ، اما نکته مهم ظرافت است. بسیاری از شرکت های پوشاک این کار را با داشتن عکس های همراه با مطالب خود بسیار خوب انجام می دهند که در آن خوانندگان می توانند برای خرید بر روی موارد خاص موجود در عکس کلیک کنند. گزینه های دیگر این است که پیشنهادات منحصر به فرد و شخصی را به بهترین چشم انداز خود و با تبدیل زمین های به داستان تبدیل کنید.

    کار فروش به روال شما: با کار کردن تکنیک های فروش ظریف و فراخوان برای اقدام به محتوای شما می توانید بخش فروش محتوا را وارد کنید تا ترافیک به سایت شما ، افزایش تبدیل و افزایش فروش

    فروش اجتماعی باید یکی از اصلی ترین استراتژی های فروش مدرن باشد ، اما این عمل هنوز به اندازه کافی جدید است که با وارد کردن آن در کارهای روزمره خود ، اکنون یک فوریت رقابت برای شما ایجاد می کند و به پیشرفت برند و تعامل با مخاطبان رسانه های اجتماعی کمک می کند. .

    حتی اگر کار فروش اجتماعی در روال شما دلهره آور یا غیرممکن به نظر می رسد ، به یاد داشته باشید که می توان آن را انجام داد و ارزش این تلاش را دارد. در حقیقت ، وقتی روال رو به رو می شوید ، احتمالاً فقط باید ۳۰ تا ۶۰ دقیقه در روز به این وظایف اختصاص دهید و در آخر ، شما با چشم انداز های بیشتر ، تبدیل بهتر ، ترافیک بالاتر ، ثابت تر پاداش می گیرید. تعامل و فروش بیشتر.

    نکات کلیدی برای به یاد آوردن پیدا کردن محتوای مناسب ، انتشار آن در مکان های مناسب ، دنبال کردن درگیری ، استفاده از بهترین چشم انداز شما و رها کردن نکات فروش.

    Author: edame