نکاتی در مورد فرود اولین شغل بازاریابی دیجیتال

پیدا کردن اولین شغل بازاریابی برای کسی آسان نیست. این که آیا شما در زمینه بازاریابی تازه وارد هستید یا خارج از کالج هستید ، به نظر می رسد که هر آژانس یا مارک تجاری شخصی را می خواهد که در حال حاضر چند سال تجربه داشته باشد. بنابراین چگونه می توانید بدون داشتن یک شغل ، آن تجربه را بدست آورید؟ احتمالاً با بسیاری از متقاضیانی که دوره کارآموزی را پشت سر گذاشته اند ، نمرات خوبی کسب کرده اید و سریع به پول نقد احتیاج دارید ، رقابت می کنید ، اما راه هایی وجود دارد که می توانید از این بسته استفاده کنید. در اینجا چند نکته برای به دست آوردن اولین کار بازاریابی شما آورده شده است.

نکاتی برای بدست آوردن اولین موقعیت بازاریابی خود

۱ experience تجربه تبلیغات را بدست آورید. به دست آوردن تجربه در تبلیغات Facebook و گوگل AdWords ممکن است مدتی طول بکشد ، اما ارزش آن را ندارد. اگر حتی کمی پول اضافی نیز دارید ، سعی کنید AdWords را برای مشاغل یک عضو خانواده یا پیشنهادهای حرفه ای خود تمرین کنید. فقط بخاطر داشته باشید که بین خرج کردن تمام پول خود برای یادگیری و تبدیل شدن به یک AdWords واقعی یا تبلیغات Facebook با تجربه واقعی برند تجاری تعادل خوبی وجود دارد. . تا آنجا که می توانید از آموزش های آنلاین بیاموزید ، سپس سعی کنید به هر روشی که می توانید تمرین کنید.

۲ ٫ L هر کاری که می توانید کسب کنید ، و سپس یادگیری خود را ادامه دهید. صنعت بازاریابی دیجیتال همه چیز در مورد دانش است. بازاریابان باید در زمینه خود تخصص کسب کنند ، اما باید این واقعیت را نیز حفظ کنند که بهترین شیوه های بازاریابی دائما در حال تغییر است. آنچه در یک هفته کار می کند ممکن است در هفته بعد کار نکند. وبلاگ ست گودین و Inbound.org دو سایتی هستند که در این راه به شما کمک می کنند. علاوه بر این ، شما باید خود را متعهد به یادگیری موارد زیر از طریق قلب کنید:

دیجیتال

     

  • راهنمای مبتدی برای سئو توسط Moz
  •  

  • راهنمای نیل پاتل به بازاریابی محتوا.
  • بازاریابی محتوا

     

  • راهنمای نهایی برای بهینه سازی صفحه فرود توسط Oli Gardner

۳۳ ٫ کار خود را به صورت رایگان ارائه دهید یا یک کارآموز کم درآمد را بگیرید. تقریباً همه باید از پایین شروع کنند. شما ممکن است در حال حاضر مهارت هایی را که شغل رویایی شما به آن نیاز دارد ، نداشته باشید. به جای اینکه تمام وقت خود را صرف جستجوی حقوق و جایگاه سطح بالا کنید ، امور مالی خود را طوری تنظیم کنید که بتوانید کار خود را برای مدت محدود (مثلاً ۳۰ روز) به صورت رایگان ارائه دهید یا درخواست کارآموزی یا موقعیت ورود کنید. . با انجام این کار:

     

  • اگر کار خود را به خوبی انجام دهید ، به رزومه خود اضافه کنید و یک توصیه عالی کسب کنید.
  •  

  • از همکاران خود بیاموزید و با همکاران در صنعت بازاریابی ارتباط برقرار کنید
  •  

  • با مشتریهای بزرگتر از آنچه بتوانید به خود اختصاص دهید کار کنید

۴ – وبلاگ را شروع کنید. اگر وب سایت یا به خصوص وبلاگ ندارید ، این یک راه عالی برای شروع به کار ساختن شهرت خود به عنوان یک بازاریاب متخصص است. امروز هر کسی می تواند یک سایت WordPress با مهارت های فنی بسیار اساسی ایجاد کند. یک وب سایت همچنین به شما امکان می دهد SEO ، رسانه های اجتماعی ، طراحی و مهارت های کلی بازاریابی خود را تمرین کنید. لازم نیست که متخصص باشید و شروع به نوشتن کنید. انجام تحقیقات زیادی درباره هر موضوع ، نقطه شروع را به شما می دهد. اینگونه است که شما از متخصصان واقعی یاد می گیرید ، آنچه را که آموخته اید ادغام کنید و آنرا ارائه دهید که به شما در ایجاد یک پست عالی کمک می کند. در اینجا چند دلیل مهم دیگر برای شروع یک وبلاگ وجود دارد:

     

  • در صورت خرید دامنه رایگان یا بسیار کم هزینه است
  •  

  • سایت شما برای یافتن استخدام کنندگان از طریق گوگل در دسترس خواهد بود
  • استخدام

     

  • شما مکانی برای نشان دادن نمونه کارها و رزومه های خود خواهید داشت. (اگر در زمینه تبلیغات بازاریابی تجربه ای در دنیای واقعی ندارید ، کمپین های مسخره ایجاد کنید)

نکات کلی درباره کارجویان

هنگامی که مهارت های اساسی ، تخصص و تجربه لازم را میخکوب کردید ، زمان آن رسیده است تا حضور آنلاین خود را بهبود بخشید و یک ذهنیت حرفه ای را پرورش دهید که مطمئناً شما را از هم جدا می کند.

۱ ٫ آدرس ایمیل خود را دوباره مرور کنید. استخدام کنندگان و مشتریان بالقوه و ارتباطات حرفه ای شما را بر اساس آدرس ایمیل خود داوری می کنند. این طبیعت انسانی است یک حساب Gmail ایجاد کنید که در درجه اول به نام و نام خانوادگی شما مستقر باشد (در صورت لزوم وسط). منابع نادرست یا نامناسب را از آدرس ایمیل خود خارج کنید و در صورت امکان سعی کنید از اعداد خودداری کنید. از Gmail استفاده کنید تا بتوانید به راحتی آدرس خود را ایجاد کنید ، یا اگر متولد هستید ، یک ایمیل سفارشی با نام دامنه خود ایجاد کنید.

۳ ٫ های فعالانه برای شغل درخواست کنید. برای مشاغل حتی اگر ۱۰۰٪ مناسب نیستید ، درخواست کنید. موقعیت های بازاریابی سطح ورودی شامل مشاغل متخصص بازاریابی و هماهنگ کننده بازاریابی است. برای بهترین نتیجه از اینجا شروع کنید! به دنبال کارهایی از طریق وب سایت هایی مانند واقع ، LinkedIn و دیگر سایت های برتر باشید. اطمینان حاصل کنید که رزومه شما در این سایت های برتر قرار دارد تا توسط استخدام کنندگان بالقوه پیدا شود ، اما مراقب اسپم ، هماهنگ کننده ، متخصص بازاریابی و انواع موقعیت های کارورزی در بازاریابی باشید. هنگامی که برای مشاغل درخواست می کنید ، یک پیام شخصی در بخش نامه نامه را وارد کنید. این باید مهارت ها ، صلاحیت ها و علاقه شما به نقش را برجسته کند.

اسپم

۵ ۵ هرگز شبکه را متوقف نکنید. شما این حرف قدیمی را شنیدید ، “این مربوط به آنچه شما می دانید نیست. این مربوط به کیست که شما می دانید. “در این مورد ، ادعا صادق است. اگر خانواده یا دوستانی دارید که در دنیای بازاریابی قرار دارند و یا کسی را که می شناسید ، معرفی می کنید. اگر به اندازه کافی خوش شانس باشید که بتوانید یکی از آنها را بدست آورید ، اگر به سادگی در رزمایش خود را ارسال کنید ، احتمالاً می توانید شغلی از کار خود دریافت کنید. علاوه بر این ، تا آنجا که می توانید در کنفرانس های بازاریابی و ملاقات های انجمن شرکت کنید. هرچه افراد بیشتری را ملاقات کنید ، شانس بیشتری برای حضور در برند شخصی در آنجا دارید.

۶ ٫ با شرکتهایی که در آنها علاقه مند هستید آشنا شوید . با نگاهی به وب سایت یک شرکت ، همه چیزهایی را که باید در مورد نام تجاری بدانید به شما نمی گوید. محصولات ، خدمات و وسعت کار شرکت را درک کنید و Glassdoor را بررسی کنید تا ببینید که کارمندان فعلی درباره شرکت چه فکر می کنند. درباره رهبری بازاریابی بخوانید ، و حساب های رسانه های اجتماعی شرکت را مشاهده کنید تا یک ایده از فرهنگ را امتحان کنید. اگر شما یک “فرهنگ مناسب” نباشید ، بسیاری از شرکت ها شما را استخدام نمی کنند.

چه کار نکند

در اینجا مواردی وجود دارد که اگر می خواهید برای آن موقعیت بازاریابی در نظر گرفته شوید ، نباید انجام دهید.

نکنید:

     

  • نامه یا جلد رزمی را ارسال کنید که مانند همه افراد به نظر می رسد و می خوانند.
  •  

  • هر چیزی را که تصحیح نکرده اید به طور آنلاین (و شخص دیگری تصحیح کنید) بگذارید. یک تایپی ساده می تواند شما را به سرعت به قسمت “خیر” تبدیل کند.
  •  

  • سعی کنید راه خود را “جعلی” کنید. نگویید که اگر به این موقعیت یا شرکتی علاقه ندارید ، علاقه مند نیستید. وانمود نکنید که تخصص ، تحصیلات و مهارتهایی دارید که ندارید. فهمیده می شود.

  •  

  • تسلیم شوید. استخدام کنندگان را گله نکنید ، اما اگر تا به حال نشنیده اید به صورت هفتگی وارد شوید. این نشان می دهد که شما به موقعیت و علاقه زیادی به این موقعیت علاقه دارید

هنگامی که شغل تمام وقت در بازاریابی پیدا کردید:

تبریک می گویم! موقعیت بازاریابی به شما پیشنهاد شده است. اما کار کردن فقط شروع کار است. اکنون باید اطمینان حاصل کنید که آن شغل را حفظ کرده و در جایگاه جدید خود پیشرفت خواهید کرد. در اینجا چند مورد است که باید پس از استخدام به خاطر بسپارید.

     

  • بدانید که هر آنچه در مورد بازاریابی در کالج آموخته اید ممکن است به طور مستقیم برای کارهای روزانه شما کاربرد نداشته باشد.
  •  

  • به سرعت برای تحقق مهلت ها و انتظارات حرکت کنید. دیگر هیچ وقت برای حرکت کند در دنیای بازاریابی وجود ندارد.
  •  

  • از انجام پروژه های جدید نترسید و پیشنهاد کنید که هنگام انجام کار کارهای دیگری را انجام دهید. شما باید به یادگیری خود ادامه دهید.
  •  

  • از درخواست کمک برای افرادی با تجربه تر از شما نترسید.
  •  

  • به کسب اطلاعات بیشتر در مورد گرایش بهترین شیوه ها و ابزارهای جدید ادامه دهید.

آیا مهارت های بازاریابی شما فاقد است؟ آیا برای بازاریابی به کالج نرفتید ، یا تجربه کافی در دنیای واقعی تجربه بازاریابی کسب نکردید؟ دوره های بازاریابی آنلاین دیجیتال ما یادگیری را آسان و سرگرم کننده می کند. شما مهارت های لازم برای موفقیت در هر موقعیت بازاریابی را کسب خواهید کرد – خواه این اولین کار بازاریابی شما باشد یا چهارمین مورد شما.

Author: edame