مزایای ارائه آموزش بازاریابی دیجیتال چیست؟

درست ۵۰ سال پیش ، ایده داشتن به روزرسانی های ثابت و واقعی از وقایع جاری در بخش دیگری از جهان یا شبکه گسترده رسانه های اجتماعی مبادله ای از ایده ها ، ناشناخته بود. امروز ، این چیزی است که مردم آن را بطور کامل تصور می کنند.

با این حال ، با چنین تغییرات عظیمی در فناوری و جامعه ، تغییراتی چشمگیر در نحوه کار و تبلیغات آن ایجاد می شود. بازاریابی ، یکی از سنگ بنای هر تجارت موفق ، در قرن بیست و یکم به سرعت در حال تغییر است.

در حال حاضر بازاریابی موفقیت آمیز بازاریابی دیجیتال است ، به همین دلیل آموزش بازاریابی دیجیتال در بازار کار امروز ، برای یک حرفه شکوفایی و برای هر حرفه ای که علاقه مند به ماندن در ارتباط باشد ، بسیار مهم است.

بازاریابی دائماً در حال تحول است

فقط دو سال پیش ، وال استریت ژورنال ، اعلام کرد که بازاریابی سنتی جایگزین شده است.

این درک وجود داشت که روش های قدیمی بازاریابی ، مانند بیلبوردهای تبلیغاتی در کنار جاده یا حتی تبلیغات ۳۰ ثانیه ای در تلویزیون پخش ، کارایی خود را از دست می دهند. این بدان معنا نیست که در واقع بازاریابی در حال از بین رفتن است ، به دور از آن ، در واقع. این فقط یک اذعان بود که مؤثرترین وسیله بازاریابی دیگر قدیمی تر و مستقر نبوده است.

با روش های آنلاین تبلیغات و جذب مشتری ، آموزش دیجیتال مارکتینگ بسیار مهم است. اگر بازاریابی سنتی دیگر کار نمی کند ، پس چیست؟

“رسانه های آنالوگ” مانند تلویزیون ، چاپ و رادیو هنوز زنده هستند ، اما آنها دیگر هیچ نقشی در زندگی مصرف کنندگان ندارند.

رایانه ها به صورت رومیزی ، لپ تاپ یا تلفن های هوشمند همه جا به مرکز عصبی اکثر فعالیت های روزانه تبدیل شده اند. در حقیقت ، تلفن هوشمند محبوب ترین دستگاه رایانه ای در جهان است که پیش بینی می شود سال آینده ۶ میلیارد گوشی در آن استفاده شود! این تعداد بسیار زیاد در مقایسه با ارقام مربوط به مشاهده تلویزیون ، تیراژ روزنامه ها یا شنوندگان رادیو است. بنابراین ، آموزش بازاریابی دیجیتال در این دنیای جدید و دیجیتالی چه چیزی را پوشش خواهد داد؟

بازاریابی هدفمند بازاریابی مؤثر است

یک مطالعه جدید نیلزن در مورد برنامه نویسی و بازاریابی تلویزیونی روند نگران کننده ای را نشان داد. جمعیتی بین ۱۸ تا ۱۸۴ بازدید فقط در پنج سال ۵۰٪ در ایالات متحده کاهش یافته است.

اما مطمئناً ، این جمعیت جوان به تازگی از مصرف فیلم صرف نظر نکرده است. آنها هنوز هم مقدار زیادی از محتوای ویدیو را مصرف می کردند. آنها دیگر آن را از تلویزیون دریافت نکردند. آنها فیلم ها را در اینترنت و در درجه اول در یوتیوب مشاهده می کردند. به عبارت دیگر ، آنها به دنبال نوع محتوای خودشان بودند ، نوع مورد نظر آنها.

روش های رسانه ای آنالوگ دو ضعف عمده برای بازاریابان دارد.

۱) آنالوگ منفعل است ، و در جمع آوری داده ها کم است. به عنوان مثال یک تبلیغ تلویزیونی مانند خاموش کردن آتش بازی است. از هوا بلند می شود و نور و سر و صدایی ایجاد می کند و همه مخاطبی که می تواند انجام دهد تماشای آن است ، سپس به خانه بروید.

۲) میزان ارتباط بین بازاریابی ، رسانه و مخاطبان؛ کاملاً یک طرفه است مخاطب هیچ راهی برای تعامل با رسانه ها ندارد. آنها فقط می توانند آن را مصرف کنند. و یک بازاریاب هیچ تعامل با مصرف کننده ندارد.

همه این بدان معناست که اکنون برای مشاغل ، به خصوص مشاغل که به بازاریابی رسانه ای سنتی یا آنالوگ متکی هستند ، باید چیزهای زیادی بیاموزیم. ادامه سرمایه گذاری در بازاریابی متداول ، نتایج کمتری را به همراه خواهد داشت.

برای نسل جدیدی از بازاریابان ، دانستن چگونگی استفاده از سیستم عامل های نوین و مدرن ، به معنای مهیا بودن در ارتباط بودن هنگام درخواست شغل است.

مزایای ارائه آموزش بازاریابی دیجیتال

یک موسسه آموزشی که همچنان به بازاریابی دیجیتال نادیده می گیرد ، خود را بازاری سودآور می داند. تقاضای فزاینده ای برای مهارت های بازاریابی دیجیتال ، از مشاغل و دانشجویان وجود دارد.

دانشجو

تدوین برنامه درسی در حال حاضر ، در حالی که تقاضا زیاد است و رو به افزایش است ، باعث می شود که معلمان آینده به آینده شاهد افزایش چشمگیر ثبت نام شوند. دریافت آموزش بازاریابی دیجیتال از مشاغلی که در جلسات و دوره های آموزشی سرمایه گذاری می کنند ، دانش آموزانی که به دنبال اشتغال هستند ، بازاریاب های دیجیتالی که می خواهند مرتبط بمانند ، تغییر شغلی که چشم اندازهای جدید می خواهند و البته مدارسی که می خواهند سود خود را افزایش دهند ، سود می برد.

دانش آموز

سرمایه گذاری در آموزش بازاریابی دیجیتال راهی برای کارگران عزم آینده است که می توانند مجموعه ای از مهارت های بسیار مطلوب را برای نیروی کار به ارمغان بیاورند.

فارغ التحصیلان

برای افرادی که هنوز در مدرسه هستند ، با توجه به فارغ التحصیلی و انتخاب شغل ، اهمیت روزافزون بازاریابی دیجیتال به معنای فرصت های شغلی است.

برخلاف مشاغل دیگر که در آینده در مقابل اتوماسیون آسیب پذیر هستند ، بازاریابی دیجیتال چیزی است که همیشه به لمس انسان نیاز دارد. غلظت در بازاریابی دیجیتال بلافاصله وقتی نتیجه می گیرد ، نتیجه می گیردتقاضای شغل در دنیای تجارت دیجیتال امروز.

افراد حرفه ای مستقر را انتخاب کنید

برای کارفرمایان ، دریافت کارمندان موجود برای ارتقاء مجموعه مهارت های خود با آموزش دیجیتال مارکتینگ ، یک سرمایه گذاری عاقلانه است. یک کارمند قابل اعتماد که در حال حاضر نتایج خوبی را به دست می آورد ، برای هر مشاغل بسیار ارزشمند است ، اما کمک به رشد کارمندان یکی از مقرون به صرفه ترین راه ها برای بهبود خط پایین است.

کارکنان نسبت به شرکتی که مایل به سرمایه گذاری در مهارت های خود هستند و به پیشرفت و پیشرفت آنها کمک می کنند احساس وفاداری بیشتری می کنند و در عین حال این شرکت از یک دارایی امتحان شده و آزمایش شده با مجموعه مهارت های جدید و مدرن بهره می برد.

تغییر شغل

سال گذشته نزدیک به ۵۰ میلیارد دلار برای تبلیغات دیجیتال هزینه شده و این رقم همچنان رو به رشد است. بسیاری از افراد در حال حاضر در نیروی کار می دانند که دیجیتال چگونه بر هر صنعت تأثیر می گذارد ، و آنها می خواهند به شرکتهای خود نیز مرتبط باشند یا از طریق بازآموزی و توسعه حرفه ای چشم انداز شغلی بهتری کسب کنند.

دلار

مؤسسات آموزشی ، اعم از جسمی یا آنلاین ، می توانند از این هجوم متخصصان حرفه ای مستقر که به دنبال فرصت های جدید توسعه حرفه ای هستند ، بهره مند شوند.

برنامه یا دوره ای که به منظور ارتقاء مهارت های افراد شاغل ایجاد شده است باعث افزایش نرخ ثبت نام و تعداد افراد واجد شرایط می شود که می توانند موقعیت های بازاریابی دیجیتال را باز کنند.

کیفیت آموزش هنوز اهمیت دارد

هماهنگ کنندگان برنامه یا مدیران کسب و کار که به دنبال برنامه درسی یا جلسات آموزشی خود هستند ، می فهمند که آموزش همواره در حال تغییر است.

با داشتن فن آوری های جدید ، بازارها و صنایع ، نیاز روز افزون فارغ التحصیلان و کارمندان با دانش و آموزش مربوط به بازاریابی دیجیتال وجود دارد. برای حفظ اهمیت ، آموزش با کیفیت باید انگشت خود را بر نبض شرایط موجود در بازار و نیروی کار بگذارد. مدارس باید در ارائه آنچه در دانش آموزان خود ایجاد اشتغال معنی دار می کند در حالی که مشاغل باید برای کارکنان فرصتهایی را فراهم آورند تا ارزش بیشتری کسب کنند ، تمرکز کنند.

تحقیق در مورد بازار و تهیه یک برنامه از ابتدا یا به روز کردن یک نسخه قدیمی زمان می برد. به همین دلیل است که بسیاری از شرکت های آموزش و پرورش با متخصصان همکاری می کنند تا محتوا و برنامه های یادگیری را ارائه دهند که می تواند شکافهای موجود در پرتفوی آنها را پر کند یا یک برنامه موجود را تقویت کند تا دانش و ارزش بیشتری مانند دانشگاه وست مینستر ارائه دهد.

یک آموزش ارزشمند بازاریابی دیجیتال (برای دانشجویان و مشاغل) نباید شبیه کارخانه دیپلم باشد. دوره ها و مباحث باید استراتژی ها ، ابزارها و گرایش هایی را که دانش آموزان را برای موقعیت ها و چالش های زندگی واقعی آماده می کند ، شامل شود.

آموزش بازاریابی دیجیتال منطقه ای از توسعه حرفه ای است که با توجه به ماهیت متغیر بودن مشاغل در صنایع و ادارات ، هر سال در حال افزایش است.

افکار نهایی

بازاریابی دیجیتال زمینه ای در حال تحول است که اهمیت خود را ادامه می دهد.

این به زودی از بین نمی رود و سازمان هایی که می توانند در این زمینه آموزش ارائه دهند ، اثبات کننده آینده هستند که هم فارغ التحصیلان آینده و هم حرفه ای های شغلی مستقر هستند که می خواهند مهارت و چشم انداز خود را گسترش دهند.

کلوداگ اوبراین

متخصص ارشد محتوا

Author: edame